מתמטיקה

 כיתה א'  כיתה ב'  כיתה ג'  כיתה ד'  כיתה ה'  כיתה ו'  כיתה ז'  כיתה ח'  כיתה ט'  3 יחידות  4 יחידות  5 יחידות

רצף הדיונים


הוסף דיון   

יחס המספרים קטן מ-

בנצי גליק
3 דיונים
17:52 12.06.2018

לא הבנתי מהו הציר המיספרים

שטח של מחומש משוכלל

י
2 דיונים
09:35 25.06.2018
אורך צלע אחת 120 ס"מ.

שאלות השם

י
1 דיונים
18:38 18.07.2018

השםלי בכלל זה משה למה בשמות יש ילנה אי אפשר למחוק לכן העלתי את זה כנושא Smile

סיסמה

י
3 דיונים
18:35 18.07.2018

למה שאני רוצה להרשם אחותי מושקי עושה לי וזה לא עובד חוצפה ממשUndecided

שאלה בנושא היחס

sara.giv
5 דיונים
23:55 19.08.2013

היחס בין כדורים אדומים לצהובים הוא 3:4 יש בסך הכל 35 כדורים .כמה כדורים צהובים יש?

בנושא: יחס

and if I want share in 2nambers like:523:42

לירון סלוצקי
2 דיונים
18:28 06.09.2014

and if I want share in 2nambers like:523:42

 

תכנסו!!! דחוווווף

אליה
2 דיונים
20:43 07.01.2018

אם כתוב לי בספר (אתי עוזרי & יצחק שלו):נתונים שלושה מספרים שסכומם 11-. מספר אחד גדול ב -7 מהמספר השני וקטן ב -5 מהמספר השלישי. מצאו את המספרים. אני חייב את זה דחוווף בבקשה תעזרו לי!

פונקציות

noa
1 דיונים
13:32 28.04.2018

כאשר יש לי פונקציה f(x)=√-x2+6x+7

איך תיראה הפונקציה g(x)=1/f(x)

אחוזים

י
4 דיונים
15:22 21.09.2017

לאליהו יש 200 קלפים באוסף. הוא נותן לחברו 10 קלפים , ולאחר מכן נותן לאחיו 10% מהקלפים שמותרו לו . א. כמה קלפים נתן לאחיו ?

ב. איזה אחוז מהאוסף המקורי נשאר לאליהו , אחרי שנתן קלפים לחברו ולאחיו ?

אבקש להבין את ההיגיון בשני המקרים הבאים:

 

א) מדוע בחיבור בין שני שברים בעל מכנה משותף, עלינו לכתוב את התוצאה עם אותו המכנה ולא לחבר את שני המכנים. כדוגמה בשיעור המדובר: מדוע המכנה נשאר 4 ולא נסכם לספרה 8? מהו החוק המתמטי בעניין זה ומדוע הוא הגיוני?

 

ב) מדוע ניתן לכתוב מספר מעורב גם עם פעולת חיבור בין השלם לבין השבר וגם עם פעולת כפל בין השלם ובין השבר, ובשני המקרים מדובר באותו מספר בדיוק? מהו החוק המתמטי בעניין ומדוע הוא הגיוני?

 

בצפייה להבין (להיזכר) ולהחכים,

תודה :)

מציאת מחיר לפני הנחה

דניאל
1 דיונים
17:13 22.02.2018
היי חברים , אודה לעזרתכם בפתרון השאלה + הסבר מפורט של התהליך עד לפתרון המלא תודה מראש.שאלה: מחירו של מוצר על בתקוםה הראשונה ב 10%. לאחר מכן מחיר המוצר על שוב ב 20%. בסוף התקופה מחיר המוצר נקבע ל 792 ש"ח.
א. סמנו ב x את המחיר ההתחלתי של המוצר , והביעו באמצעות x את המחיר לאחר ההתייקרות הראשונה.
ב. הביעו באמצעות x את מחירו של המוצר לאחר ההתייקרות השנייה.
מה היה מחירו ההתחלתי של המוצר?
מודה לכם !

איך עושים שטח של ריבוע

פדיה
2 דיונים
16:50 10.01.2018

איך עושים שטח של ריבוע ושל מלבן

והיקף של מלבן וריבוע

משוואות בשברים

אוקסנה123
1 דיונים
00:00 16.01.2018

שיש לי 2 חלקי 5 כפול בסוגריים פחות 3 חלקי 15 כפול 4 פחות איקס שווה איקס +2 מה עושים ????? איך מתחילים אני נואשת תעזרו לי 

יואל גבע 804 806 עמוד 50

תהילה כהן
1 דיונים
23:03 13.01.2018

מישהו יודע מתי עושים השוואת משואות ומתי מציבים מספר ב Y או בX?

מיספר רשוני

אלבנר
1 דיונים
20:24 07.01.2018

למה מיספר 1 אנו מיספר רשוני

טרפז

הדס111111
2 דיונים
11:17 29.12.2017

איך מחשבים שטח טרפז ?

עזרה בפתרון תרגיל

ימין כוכי
2 דיונים
19:00 11.11.2017

1/6+ 2/9 3

שטח פנים התיבה

צוריאל טיירי7
2 דיונים
18:41 20.05.2015

אני לא הבנתי את ההסבר אם אפשר בבקששה לשלוח לי למייל עוד סרטון הסברה

חישוב זוויות בדלתון

י
1 דיונים
11:58 20.12.2017

לא הבנתי

 

חישוב זוויות בדלתון

י
1 דיונים
11:58 20.12.2017

לא הבנתי

 

תכונות היחס

ליה ר
2 דיונים
19:25 06.04.2015

ככל הנראה הוידאו מקולקל. יש הסבר רק ליחס הראשון, אך הוידאו נעצר ולא מראה את יתר ההסבר, שהוא בדיוק מה שאנחנו צריכות...

צמצום שברים

Daniel Rubnich
3 דיונים
12:49 28.07.2014

לא הבנתי כל כך תעזור לי

חיסור של הסיכום

י
2 דיונים
19:42 14.11.2017

=

נקודת חיתוך שלילית

עומר קרמר
4 דיונים
15:18 27.12.2014

שלום

לא ברור לי כיצד אני מוצא נקודת חיתוך שלילית

תודה מראש

עומר

סדר הy והx

Yo hi
3 דיונים
07:08 30.11.2015

זאת אומרת שלסדר של y1-y2:X11-x2.    או לחילופין y2-y1:x2-X11 אין הבדל בתוצאה של ערך הm?

חיסור של הסיכום

י
1 דיונים
19:42 14.11.2017

=

מה זה בספרות רומיות XLIX

י
1 דיונים
16:36 10.11.2017

טט

מציאת אורך

מיקהבק
2 דיונים
11:54 19.05.2017

איך מוצאים את אורך הגובה במשולש ישר זווית? תודה

עיגול

י
2 דיונים
22:43 25.08.2017

איך מוצאים שטח מעגל

 

גאומטריה אנליטית

י
1 דיונים
16:03 13.10.2017

היי יש לי שאלה בספר אני לא מצליחה לפתור אם תוכלו לעזור לי אני אשמח:

במשלוש שווה שוקיים AB=AC) ABC) משוואת הבסיס BC היא X-4Y=14 שניים מקודקודי המשולש הם (B(-10,-6) A(-8,3ׁׁׁׂׂׂׂ

מצא את שיעורי הנקודה C

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 


 
 
X
יש להתחבר למערכת על מנת להשתתף בדיון המקוון - להתחברות לאתר
ערוץ כללי ערוץ חברים הערות אישיות הודעות חברים סימניות